måndag 18 februari 2013

Numero uno

Hej!

Här hade jag tänkt samla artiklar som är utav intresse för personer som äger Shamaran aktier.

Hoppas att detta kommer göra informationen mer lättillgänglig än på tex placera-forumet där de är lätt att missa länkar som lagts upp.

Denna blogg är riktad till befintliga ägare, tanken är inte att få nya att investera.

Shamaran är en högriskaktie och jag tar inget ansvar för hur du använder informationen jag hittar och du får själv bedöma hur trovärdig källan till informationen är.

Har aldrig bloggat tidigare så have mercy on me ;)


//No7egs

3 kommentarer:

  1. BRA!

    //Analysmajoren

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Är inte användare på placera forumet men det jag har läst det som du skriver vilket jag tycker är mycket intressant och sakligt. Ser fram emot bra läsning, lycka till!

    /J

    SvaraRadera
  3. även jag finns ej på forumet, läser bara det ni skriver, bra jobbat.

    SvaraRadera